28.07.2013

Hagemøbler

Først vil jeg bare si at det er så kjekt å se at så mange har tittet innom bloggen de siste dagene. Det gjør meg glad!

Oppussingen i huset har begynt. Hurra. Strengt tatt skulle oppussingen begynt dagen vi tok over huset, men på grunn av det utrolig fine sommerværet vi har hatt, så har oppussingen blitt utsatt noen dager. Kan ikke være inne og male når det strålende sol og 25*C! Men hva skal man med hage og terasse uten hagemøbler? I to dager maset jeg på samboeren min på å få godkjenning til å kjøpe hagemøbler. Samboeren er av den økonomiske sorten og nølte litt, men han ble til slutt overbevist og jeg fikk godkjennelsen innvilget.

Det var jammen ikke enkelt å finne hagemøbler som er gode å sitte i, fine å se på og som ikke kostet flesk. (Merkelig nok!) Men vi fant noen til slutt, og vi er kjempefornøyd!


   
Hagemøblene er kjøpt på Coop Obs! Bygg og var satt ned fra 9100 kr til 5990kr. De kostet litt mer enn hva vi så for oss å bruke på hagemøbler i år, men like greit å kjøpe litt skikkelig fra første stund. Grillen er forøvrig også ny. Den koster egentlig 2490 kr, men var på tilbud til 1690 kr hos Plantasjen for noen uker tilbake. Utrolig god grill, og ypperlig til vårt bruk. Hagebordet under grillen er bare midlertidig. Håper å få snekret et bord til neste sommer. Et bord som også kan skjule den "fine" gassbeholderen.

Nå skal jeg se om jeg klarer å bestemme meg for hvilken farge vi skal male veggene i stuen og soverommet med. Får nemlig ekstra malehjelp til uken, og da må vi ha kjøpt inn maling slik at alt er klart. I grunn greit at regnet kom nå, så kanskje vi får fortgang i oppussingen?

Ingen kommentarer:

 photo Skjermbilde2013-07-26kl111700.png