08.08.2013

Planer for de neste dagene ★

Jeg er for øyeblikket uten internett. K-R-I-S-E. De tidligere eierne var så snill og lot oss låne deres litt før de avsluttet det, men nå er det bortevekke. Vårt internett er på vei, uvisst når vi får det opp og går. Snart håper jeg.

Vi er fortsatt uten kjøkken, men vi klarer oss. Samboer er begynt i ny jobb denne uken, og det er derfor ikke blitt gjort så mye i huset. Soverommet vårt har vært ferdigmalt i over en uke, men vi manglet både liftgardiner og rullegardiner for å stenge både lyset og naboene ute. Det er nå kjøpt og montert, og vi er flyttet opp i 2. etasje. Deilig!

De neste dagene blir hektiske. Vi skal forsøke å få gjort mest mulig før vi alle begynner i jobb igjen neste uke. Under ser dere de foreløpige planene. Krysser fingrene for at vi kan bli ferdig med iallefall kjøkkenet i helgen.


På mandag begynner jeg i min nye ordentlige jobb, og jeg gleder meg masse! Jeg var ferdigutdannet i vår, og det skal bli kjekt å komme i gang. Jeg må innrømme at jeg er veldig spent, og smågruer meg litt. Hva har jeg egentlig lært etter tre år på Høgskolen? Noe må jeg jo ha lært. I do hope so!

Kommer kanskje et innlegg om kjøkkenplanene våre snart. Har så lyst å vise!


Ingen kommentarer:

 photo Skjermbilde2013-07-26kl111700.png